Najčastejšie otázky
Jaké produkty budou nejlepší na mou pleť?
Odpověď závisí na kondici a stavu pleti a tedy je třeba k ní přistupovat individuálně. Pro tuto oblast jsme zde pro vás v části Konzultace, případně použijte live chat na naší webové stránce, kde na vaše dotazy odpoví naše beauty poradkyně. Rovněž vám ráda pomůže se správným výběrem pleťové a tělové péče a výběru produktů.
Jak mohu upravit nebo zrušit objednávku?
Pro zrušení nebo změnu objednávky máte několik možností. První je telefonická na lince +421 (0)917 515 870 nebo pište na mailovou adresu maloobchod@borlind.sk.
Bližší informace o kontaktech naleznete také na stránce kontaktní informace.
Kolik stojí poštovné?
Informace ohledně výše poštovného, stejně jako ostatních variant dopravy naleznete v sekci Doprava a platba.
Jak mohu za objednávku zaplatit?
DOBÍRKOU
Za zboží zaplatíte při převzetí kurýrovi nebo na pobočce pošty či na výdejním místě Packeta (Zásilkovna). U řidiče je zpravidla možné platit i platební kartou.
BANKOVÝ PŘEVOD
Platba předem na účet - po odeslání objednávky Vám na email pošleme podrobné informace na základě kterých je možné provést platbu. Zboží odesíláme až po připsání finančních prostředků na náš účet.
Číslo účtu: CZ18 0800 0000 0034 0754 4329
BIC/SWIFT: GIBACZPX
Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky
PLATEBNÍ KARTA
Platba online kartou je velmi pohodlný způsob platby. Platba probíhá ihned po zadání Vaší objednávky platební kartou, která umožňuje platby na internetu. Zadáváte své číslo karty, datum expirace karty a CVC / CVV kód. Při převzetí zboží od kurýra už nic nehradíte.
Všechny bližší informace naleznete v sekci Doprava a platba.
Jak zjistím, že si můžu vyzvednout objednávku?
Jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte od nás SMS zprávu nebo e-mail s výzvou k odběru zboží.
Jakým přepravcům posíláte balíky?
Balíky posíláme kurýrní společností Slovak Parcel Servis (UPS) pro Slovensko a společností In time pro Českou republiku. Kurýr Vám doručí balík na adresu, kterou jste zvolili v objednávce v pracovních dnech. Další možnost je Slovenská pošta, případně Packeta (Zásilkovna).
Jak rychle posíláte balíky?
Objednávky na dobírku přijaté do 12:00 hod. jsou zpracovány a expediovány tentýž den. V případě přijatých objednávek na dobírku mezi 12:00 – 14.00 hod. uděláme maximum, abychom zásilku zpracovali a expedili v daný den, avšak bez garance. Objednávky přijaté po 14:00 hod. jsou zpracovány a expediovány až následující pracovní den.